Midsommarhelgen


Så var ännu en midsommarhelg förbi. Själv jobbade jag Fredag och Lördag men vi hann ändå med att fira lite midsommar med Rickards familj. Midsommarafton tog vi med hundarna och grillade lite hos Rickards föräldrar och på Lördagen så åkte vi till Rebecka, Jörgen och barnen för att äta god mat.

Söndagen så åkte först till Värnamo och handlade, sedan bestämde vi oss för att fiska på ett ställe utanför Värnamo. Eller Tuva-Li fiskade och fick fisk på en gång, det var en riktigt härlig sommarkväll. Vi hade med oss fika och hundarna fick också följa med, så även dom var nöjda =)

Nu återstår det två jobbnätter sedan är det semester för min del!

Kommentarer
Rebecka
2016-07-01, klockan 22:48:08

Haha snyggaste bilden på Sigge med snea leendet 😁 ja det var sannerligen en fin kväll ❤

Svar:
linaalgotsigge.blogg.se

Lina
2016-07-03, klockan 21:26:41

Blev lite fel med mitt svar till dig Rebecka. Råkade besvara fel inlägg märkte jag sen :P


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0