Välkommen vinter!

Dessa bilder är från förra veckan när valparna var 5 veckor gamla, supersöta och goa!

Jaha då kan vi välkomna årets första vinter, snöflingor seglar ner utanför fönstret och våran promenad blev allt annat än härlig, Algot är riktigt lurvig just nu och då det är så milt ute så fastnar allt i tassarna på honom vilket är likamed en haltande lurventuss.Han ska snart få sig en nedklippning har jag tänkt, kanske inte så smart att ha väntat med det hela hösten men jaja han är ju så fruktansvärt söt med lite lurv tycker jag. Denna vecka är fullsmäckad med jobb för min del, 5 jobbnätter har jag denna vecka så helgen kommer spenderas mestadels på jobbet och sen här hemma kommer jag väl mest sova antar jag. Får se fram emot min lediga vecka som kommer nästa vecka, så jag får väl inte klaga allt för mycket.

Har nu tänkt att laga lite mat som vi kan ha inför helgen, så skönt att bara kunna värma mat när man jobbar. Rickard är ju ingen höjdare på att laga mat så han har andra uppgifter på helgen istället =P Tänkte laga piroger för första gången någonsin och så blir det lax.

Önskar "alla" som läser detta en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0