Torsdag!


En salig blandning av bilder här ovanför, dels från i helgen när vi besökte mina föräldrar i Lindesberg men även från idag när vi träffade hundarnas polare =P 

I helgen var vi alltså i Lindesberg, mycket trevligt som vanligt! Hundarna åkte ut i skogen med Rickard medans jag och mamma gjorde det vi är "bäst" på: shoppa. Fast det blev inte så värst mycket av den varan iof. På Lördagskvällen så bowlade jag och mamma sedan åt vi en mycket god middag tillsammans med farfar efteråt. Rickard var med min pappa på hockey i Örebro. 

Annars har det inte hänt så speciellt mycket denna vecka, jag har jobbat måndag och tisdag och nu är jag ledig fram till måndag. Hundarna och jag har varit ute och gått i drygt en timme så nu är dom trötta. Bra det då jag ska iväg till Jönköping och äta middag med mina arbetskamrater =) ska bli mycket kul! 

Får försöka uppdatera lite imorgon eller något. Skulle ju berätta lite roliga saker lovade jag ju i förra inlägget. Men håll till godo! 

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0