Bara måndag och fredag!


Ja tycker det för jämnan är måndag och fredag. Denna fredag så är jag inte ledig utan jag jobbar två nätter denna helg. Sen blir det födelsedagsfirande dagarna två, först firar vi Rebecka min svägerska som fyller imorgon och sedan svärfar på söndag. Annars händer det inte så värst mycket i helgen ska jag säga. 

Veckan har gått fort med jobb och även med hundpromenad med Janette och 5 av hennes hundar då 2 av henne tikar löper. Var dessutom en löptik med på promenaden också och det bekräftade Algot för oss. Han var alldeles tossig så jag förstod att det var något på g, mycket riktigt så skickade Janette meddelande till mig på kvällen att det var löp där också. 

Idag har Algot fått sig ett bad och en genomkamning så nu ligger han här i soffan och självtorkar. Lite kyligare nu så han tycker det är lite kallt men han torkar nog snart =) 

Nu ska vi slappa lite innan jag far iväg till jobbet. 

Höres!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0