Dessa hundleksaker..

Hundarna har ett gäng leksaker som dom leker med, oftast brukar dessa ligga i soffan eller runt soffan, jag tycker det ser så rörigt ut så när dom inte leker med dom så brukar jag lägga undan dom i sovrummet uppe på hundburen. Men det tycker inte Sigge är bra så då plockar han tillbaka dom en efter en och ser det lika rörigt ut som innan. Han tycker väl det är snyggt när det ligger leksaker överallt förmodar jag!

Inatt ska jag jobba sen blir det en ledig helg, då ska det sista fixas. Vi ska göra lite ätbara julklappar som vi ska ta med oss på julafton =) Imorgon ska vi även till Värnamo en sväng och shoppa dom sista julklapparna och handla lite mat inför helgen. Ska även inviga Sigges nya klövjeväska, ska alltså börja vänja honom vid att ha den på sig.

Nu ska jag snart kolla på skidskyttet!


Kommentarer
Nathalie
2011-12-17, klockan 10:56:45

Söta voffsningar :D



Sv: Tack tack :)

Ylva
2011-12-18, klockan 17:37:41

Haha. Jag kan nog hålla med om alla dessa leksaker. Har ju mina barn som tycker precis likadant som dina hundar. :p


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0