Eländig vecka

Ja denna vecka har inte varit mycket att hurra för, har varit rätt sleten då jag är sjuk. Hosta så in i norden, feber och nu är jag lite snuvig. Men nu börjar jag äntligen känna mig lite piggare. Hundkrakarna har fått stå ut med inomhusaktivering denna vecka, dom har fått testa deras nya julklapp. Köpte en aktiveringsgrej till dom, Sigge blev totalt galen i den och slog på den med tassarna så den flög hejvilt. Då den är hård i materialet så small den rätt rejält mot golv och möbler, så det var ett minus. Försökte hålla dom på mattan i hallen, men Sigge var så galen så att den flög all världens väg. Men allt för att dom ska ha det roligt =) Idag jobbar Rickard kväll då han bytt tur på jobbet, så då passade vi på att ta en runda i skogen så att dom fick springa av sig, vilket var välbehövligt då dom inte fått röra på sig så mycket denna vecka!

Sen att folk inte fattar att det är nyårsafton imorgon gör mig förbannad, dom skjuter raketer här i området lite titt som tätt. Sigge gillar det inte och är mycket rädd tyvärr. Så imorgon på nyårsafton så blir det att vi åker ut och åker nånstans där det inte skjuts raketer. Tråkigt att behöva se att nyårsafton blir en börda och bara önska att det är över. Aja, ska inte låta som en gnällkärring men man ser hur det påverkar ens hund så kan man inte annat än gnälla.

Önskar er alla en trevlig nyårsafton!




Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0