God jul på riktigt!

Jag hann skriva ett litet inlägg innan julen var slut.

Igår åkte jag hela vägen från Skillingaryd till Lindesberg, alldeles själv för första gången! Eller ja Algot var ju med på resan också, fast han sov hela vägen så han var inget vidare sällskap.

Vi firade min födelsedag igår med tomtegröt och nygriljerad skinka hos farmor och farfar, det har blivit en tradition. Plus att vi klädde granen igår jag och mamma. Tjusigt värre blev det! Idag är det fullt ös med mat i mängder känns det som, Algot är med och håller koll så att inget tappas på golvet. För då tycker han att det passar bättre att ligga i hans mage, speciellt om det är korv eller skinka. Då är det riktigt bra!

Ser fram emot kvällen med trevligt sällskap och god mat och roliga julklappar =)

God jul önskar jag er alla!



Lite suddig bild på en förväntansfull pojk! Han vill nog öppna sina paket nu =)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0