God Jul!

Nu är det bara två dagar kvar till julafton och imorgon åker jag upp till min familj i Lindesberg, och kommer nog inte hinna blogga något mer innan jul. Därför önskar jag alla en riktigt god jul!

Idag har jag och Rebecka varit in till Värnamo och fixat dom sista julklapparna inför julen, hittade det jag skulle ha. Köpte några småsaker till hundarna som dom ska få på julafton. Algot älskar ju att öppna och riva upp paket så han ska få några paket han kan slita upp.

Nyss har jag gjort "rocky road", som är ett slags godis som är super gott! Nu ska jag slå in dom sista julklapparna och fixa med det sista.

Här nedan ser ni hundarnas vackra julkort =) ganska oproffsiga men dom är ju söta hur som helst så.




Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0