Hemma igen!

Japp igår åkte jag hem från mitt andra hem =P Det blev en trevlig julafton, med tomte, mycket julmat, misslyckad ris ala malta, trevligt sällskap och mycket fina julklappar.

Fick en hel del julklappar och jag är mycket nöjd. Här är lite av det jag fick: pengar, grillpanna, ljuslyktor i olika utseende, vass kniv, glassmaskin, två muminmuggar till min samling, kökshanddukar, prydnadstomte, en fin skål med lock, en glasask med choklad i, tofflor, strumpor hm ja det var nog det jag fick.

Idag ska vi försöka ta oss in till Värnamo och kika lite på mellandagsrean, ska handla lite kläder tänkte jag. Får se om jag hittar något annat också =)

Har även återigen åkt på en förkylning, kände redan i Lördags när jag vaknade att jag var irriterad i halsen. Är inte snuvig eller så men jag är jätte irriterad i halsen och hostig.

Nu kanske jag ska göra mig iordning utifall Rickard kan sluta tidigare från jobbet idag så vi kan åka på REA!



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0