Overallen är vår nya bästa vän..

Ja overallen till Algot var ett bra köp fick jag idag erfara, det har kommit rätt mycket snö och den är lite sådär halvblöt då det har legat runt 0:an idag temperaturmässigt. Annars har stackars Algot sett ut som en levande snögubbe då vi varit ute i skogen och gått i snön. Han får sånna stora snöklumpar på ben, mage, armhålor ja nästan hela han är en snöboll, men med overallen så fick han endast några små klumpar på tassarna och det var inte så farligt. Så denna overall ska användas flitigt i vinter har jag bestämt. Algot tyckte först den var lite konstig men sedan betedde han sig precis som vanligt =)

Idag har jag varit ganska så flitig faktiskt, började med att göra lussekatter igen. Dom andra var nästan uppätna! Sen har jag städat hela lägenheten nästan så nu är det fint här hemma igen. Känns skönt!
Innan Rickard åkte till jobbet tog vi en runda med hundarna i skogen, dom verkade glada att det hade kommit mer snö. Algot fick små "damp-ryck" som vi kallar det, och sprang JÄTTE fort framåt och runt runt i sin lilla overall =P

Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll, kanske smaska i mig en lussekatt =P






Kommentarer
Sara
2011-12-07, klockan 09:00:36

Vilka fina bilder på grabbarna! Synes att de trivs i snön :D


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0