Ruggväder..

Idag är det sådär kallt och ruggigt, har spenderat eftermiddagen under filten i soffan. Halvsovandes och halvtittandes på TV. Hundarna har varit helt utslagna efter en förmiddag med Hugo, vi har varit hundvakt åt Hugo från kl 7 imorse fram till 12 ungefär. Gick jätte bra och han skötte sig jätte bra, 6 månaders valpar kan ju vara rätt utmattande annars men han låg och tuggade på sitt ben mest hela tiden och gjorde några lekinviter med Sigge. Sen åkte Rickard och jag ut i skogen i över en timme så dom fick springa av sig. Dom skötte sig jätte bra och roade sig själva.

I denna månadens BBHC-Vännen (rasklubbstidningen för bichon havanais) så var min artikel med som jag skrev om Algot, så hans uppfödare kontaktade mig och sa att hon hade blivit jätte glad av att se Algot med i tidningen.

Nu ska jag snart gå ut en pinkerunda med hundarna, sen blir det lite käk och kanske att dom ska få inviga sin tidiga julklapp, dom fick ju en aktiveringsleksak från nina ottoson. Får se om jag ska låta dom leka lite med den idag =)


Lille Hugo, kan lova att han är betydligt större nu :P Har var han inte så gammal.

Kommentarer
Rebecka
2011-12-19, klockan 17:14:00

Ja Hugo har också varit helt utslagen härhemma :) Kul att det gick bra i alla fall.



Vav kul att din artikel kom med!



Tänkte väl att den bilden var gammal, han var så trubbig i ansiktet där :) Sötnöten.


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0