Skogsrejs!

Jobbade inatt och efter jag sovit så drog jag och Rebecka ut i skogen med hundarna, och där blev det fullt ös. Dom har inte träffats på ett tag så nu hade dom mycket att ta igen =P
Det blev mycket brottning och jagandes, och Hugo stog på huvudet flera gånger då Sigge fintade bort honom. Dom ser så roliga ut när dom leker, för det är verkligen 100 procent hela tiden!

Kvällen ska bli lugn, jag ska snart hämta Rickard från jobbet och sen ska jag koka kräftsoppa för första gången. Igår kokade jag egen gröt för första gången, så det blir mycket jag gör för första gången denna vecka =)

Jag måste säga att jag har legat lite lågt med hundträningen denna månad, har inte tränat någon lydnad alls med Sigge. Men jag tror han behöver få en paus från det ibland. Även agilityn ligger ju på hyllan under vintern. Dock är det träning i ridhus på Söndagar. Men jag funderar på att stå över det för tillfället. Vi kör lite hjärngympa och sånna små övningar istället. Fokuserar på hans träning utomhus nu också.

I Januari ska jag och Rebecka till Göteborg och gå på hundmässa/utställning, MyDog. Blir väl en massa shopping och massa hundar. Ett drömscenario med andra ord =)


En bild på Sigge från i somras, han har verkligen förändrats i ansiktet och är mer "vuxen" till utseendet nu.
Där såg han fortfarande lite valpig ut. Snart fyller han hela 2 år gossen!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0