Snön är nu kommen..

åtminstonde för stunden känns det som. Är inte vidare optimistisk då det förmodligen kommer bli slask av det =P

Men det är kul så länge det varar, Sigge och Algot var glada idag när vi var ute. Dom sprang runt som galningar i snön, på Sigge såg det ut som att han inte kunde förstå att det var SNÖ. Han älskar ju snö!
Så nu ligger dom här i soffan helt utslagna.

I helgen har det inte blivit mycket mer än jobb, jobbat Fredag och Lördag. Sen på Söndagen var jag så trött att vi inte gjorde speciellt mycket, åt lite god mat och tog det lugnt. Imorgon tänkte vi fara in till Jönköping och fixa resten av julklapparna. Kommer kännas bra när vi är färdiga med det.

Idag fick jag hem Sigges täcke som jag köpte åt honom i Torsdags, passade väldigt bra. Sigge tyckte inte det var lika kul och han är alltid lika stel som en pinne varje gång han får på sig något plagg. Men när man väl kommit ut brukar han släppa loss och glömma. Täcket köpte jag för väldigt bra pris på en Köp och säljgrupp på facebook, jag betalade 280:- inklusive frakt, på den billigaste webb-butiken jag hittat kostar det 389:- och då är inte frakten inräknad. Så några fynd kan man göra ibland.

Bjuder på några bilder på grabbarna från våran promenad idag:








Kommentarer
Rebecka
2011-12-05, klockan 16:41:38

Jättefina bilder :) Den sista på Sigge var verkligen superfin.


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0