Crazy dogs!

Det är inte alltid att hundarna är så gulliga och charmiga hela tiden =) Dom har sina "fula" stunder också:


Snygg Hugo ser ut på denna bild. Benen far åt alla håll och ansiktsuttrycket
är rätt roligt.


Sigge ser förbannad ut!

Redan måndag, helgen gick riktigt fort då vi åkte upp på en snabb visit upp till Lindesberg då det var lite firandes av mormors sjuttioårs dag, var väldigt trevligt med god trerätters middag och trevligt sällskap. Jag har världens bästa familj, roliga med mycket humor, generösa och omtänksamma. Tack farmor och farfar för allt ni gjort för mig under alla år =) (vet ju att ni läser bloggen)

Sigge och Norton (brorsbarnet) lekte katt och hund kan man säga, och Sigge agerade katt och Norton hund. Då Norton jagade Sigge. Dom är roliga!

Idag har vi inte gjort något speciellt mer än att vi åkte till Rickards mamma där Rebecka och Hugo var, så det blev en busstund dom sinsemellan på gräsmattan. Dom sprang och sprang och sprang =P

Nu ska jag ge hundarna lite mat, dom är roliga för dom flyger upp som jag vet inte vad när jag säger "Är ni hungriga?". Så snart ska jag säga dom magiska orden så att pojkarna blir glada.

Kommentarer
Rebecka
2011-11-21, klockan 20:35:12

Busarna! Ser fram emot att se filmen på dem sen ;)

elin
2011-12-04, klockan 19:16:25

Vilka härliga bilder, fullt bus =)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0