Ny blogg!

Ja då får jag hälsa er välkomna till min nya fina blogg, jag blev så evigt trött på blogspot.com, krångel att lägga in bilder, krångel med text i samband med bild. Så jag fick nog och böt till blogg.se istället så får vi se om detta fungerar bättre.

Tack till bästaste Rebecka för din fina bloggdesign som du gjort åt mig, är supernöjd!
Helt otroligt, igår frågade jag henne om hon kunde fixa en bloggdesign åt mig, och så är det färdigt redan idag. Hon imponerar verkligen på mig den människan =)

Nyss kom ett paket från foderbilen med 13,5 kg hundmat av märket orijen, så nu har hundarna så dom klarar sig ett bra tag till =)



Algot med det rundaste huvudet utav dom alla!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0