Trick-träning!

Tänkte att det var dags för en liten uppdatering!

Håller på att lära Sigge "död hund", går faktiskt riktigt bra. Nu ska jag bara försöka få in så att han fattar med enbart kommande. Sen ska vi slipa lite på hans krypande, han ska kunna krypa en liten bit utan att jag visar honom med handen.

Idag har vi varit till Ullared, IGEN! Men idag var det julklappshandling som stod högst på listan, och det blev del julklappar faktiskt. Så det känns bra att jag har det mesta köpt.

Hundarna önskar sig smaskigt godis och ben i julklapp, plus att Sigge gäärna vilja ha en ruffwear klövjeväska ;)

Imorgon ska jag skjutsa ut Siggebusen till Janette så han ska få sig en trimning och sen ska jag nog in till Värnamo och köpa några blommor till en blomgrupp som jag ska göra i helgen.

Till helgen blir det julstök för hela slanten, tog upp jullådorna från förrådet idag och kollade vad jag hade. Så på Lördag ska vi baka lussebullar och kakor och sätta upp ljusstakar. Jag älskar julen!




Kommentarer
Rebecka
2011-11-25, klockan 09:44:37

Så fina bilder på Siggebus! Skönt att ha det mesta köpt i julklappsväg, vi har allt kvar :P

Mathilda
2011-12-01, klockan 10:56:06

Fina bilder! Han ser glad ut :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0