Bilder från idag..







Får bli ännu ett litet blogginlägg idag, ovan ser ni några bilder från idag när vi tränade lite agility. Lite svårt att ta fina bilder med mobilkameran, men dom blev ju hyffsade iallafall =)

Kom precis in från en promenad med vovvarna, åkte ut i skogen så dom fick kuta av sig lite. Gömde pinne till Sigge på lite luriga ställen, men han hittade just den pinnen som jag gömt såklart. Gömde den i en hög med massa andra pinnar, men det var inga problem för en jack russell med super nos =) Algot fattar inte att jag gömmer något utan blir skitglad över att se mig när jag kommer tillbaka till dom efter att jag gömt pinnen. Sen följer han efter Sigge i ett rent glädjerus men vänder nästan lika fort. Knasboll!

Nu har hundarna fått mat precis, och Sigge flamsar runt och stryker sig på sängöverkastet som vanligt efter han ätit. Han blir så lycklig efter han ätit så han får nått slags rus eller nått. haha. Ja säg hundar!

Nu ska vi bara slappa i soffan hela kvällen lång tills jag ska hämta Rickard från jobbet.

Kommentarer
Rebecka
2012-04-27, klockan 21:55:38

Det bir ju jättebra bilder med din mobilkamera! Gillar verkligen den med Sigge på A-hindret :)

Camilla
2012-04-28, klockan 12:37:48

Vilken jättefin blogg, roligt att läsa!

Janette Andersson
2012-04-28, klockan 17:05:22

Hej!

Fina bilder ju med din mobil!

Och två inlägg på samma dag! Inte illa.

Ha en fin helg.

Kram

sara
2012-04-28, klockan 20:12:36

Hyfssade bilder? De bliev ju skitbra bilder :)) Gillar verkligen bild nr 2!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0