Fullt ös..


Sigge balanserar ute i skogen

Har varit två fullspäckade dagar nu, igår så åkte jag och Rebecka ut till Janette och skulle lära oss lite om blodspår. Men klöven glömdes hemma så det blev en härlig långpromenad i skogen istället, så spårandet får vi ta någon annan dag =) Efter det blev det gott fika hemma hos Janette. Alltid lika trevligt att träffas.

Sen åkte jag hem nån timme och sen åkte jag och Rebecka till hundklubben och tränade lite. Sigge fick träna lite agility, mest med Tina (en kompis) som gillar Sigges fart så hon vill gärna ta sig an honom då jag inte vill tävla med honom. Kul om någon vill satsa med honom. Själv så är det nog rallylydnad och lydnad (eventuellt) som gäller.

Idag blev det ännu mer agility, jag och Rebecka gick bort till hundklubben med hundarna. Som först busade som sjutton halva vägen till klubben, sen var vi där några timmar och tränade och bara var. Varmt var det och hundarna var rätt trötta. Men det var en härlig dag. Sen tog vi en fika hemma hos mig =)
Imorgon får det bli en vilodag för hundarna, jag ska till skolan och sen jobba. Sen blir det kurs plus eventuellt lite agility innan kursen.

Nu ligger hundarna här utslagna och nöjda, så nu blir det bara att slappa.

Kommentarer
Rebecka
2012-04-24, klockan 18:29:36

Hahah, varför står det "SMEK AB" på saken han sitter på? ;) Va bra balans han har, bustrollet!



Tack för idag, det var skönt och kul att komma ut lite! Nu är både jag och Hugo helt utslagna. Och tack för fikan med, den satt inte fel :P



Vi ses imorgon!

Janette Andersson
2012-04-24, klockan 20:29:51

Hejsan Lina!

Vilken härlig bild på Siggebus

Fullt upp idag också ser jag!

Synd att jag glömde klöven hemma, men jag är ju lite förvirrad just nu som du vet.

Ha det gott.

Kram


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0