Hundvakt.








Lite bilder på hundarna från idag.

Idag är vi hundvakt åt Arion (cavalier king charles spaniel) han ska sova här över natten. Han och Algot och lekt nån konstig boxningslek. Så nu är Algot helt färdig och ligger och sover under soffan. Sen tog vi en långpromenix i skogen, vi passade på när det var uppehåll på regnet. Annars har det inte hänt så mycket alls idag, en riktig sån där slappardag som man måste få ha ibland. Imorgon blir det förhoppningsvis grillpremiär hos Rickards föräldrar, om vädret tillåter vill säga. Längtar så tills vi flyttar till huset, då kan vi grilla när vi vill.

Sitter och kollar på minxdesign.se där man kan designa ett eget hundhalsband, vet bara inte vilket tyg jag ska välja. Sigge ska få sig ett halsband därifrån. Algot är ju ingen idé då han är så pass långhårig så det syns knappt iallafall. Så om någon vill hjälpa mig och kolla in vad det finns för tyger på hemsidan och säga till mig vad Sigge skulle passa i. Då skulle jag bli jätte tacksam =)

Kommentarer
Janette Andersson
2012-04-29, klockan 21:50:01

Hejsan!

Fina bilder på fina vovvar. Skönt att det gåt bra att vara hundvakt! Att de leker bra tillsammans och så.

Jag längtar också tills nu flyttar!

Kram


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0