Mobilblogg Skriver en liten snabbis från m...

mms_img55724 (MMS)

Mobilblogg Skriver en liten snabbis från mobilen, idag har vi haft besök i form av Rickards föräldrar och Rebecka och Jörgen. Fira Rickard som fyller hela 28 år (idag blir det det klockan slår tolv precis nu) så det blev presenter, tårta och blommor. Även hundarna blev glada för besöket och jag tror Sigge satt i allas knä någongång under tiden, i hopp om att få smaka lite tårta. Knashund! Då får jag väl passa på att gratulera min andra (och bättre) hälft. Han som betyder allt för mig och han som gör mig hel :-) och som står ut med mig och mina idéer. Grattis min fina sambo Rickard på din dag.


Kommentarer
Inger o Rune
2012-04-10, klockan 11:06:24

GRATTIS RICKARD PÅ DIN FÖDELSEDAG.

Hoppas att dage går bra!!!!!!!!!!!

Anonym
2012-04-10, klockan 11:08:13

GRATTIS RICKARD PÅ DIN FÖDELSEDAG.

Hoppas att dagen går bra!!!!!!!!!!!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0