Den rödvite faran!



Här har ni huliganen Polly, hon är en riktigt tjusig katt men jag tror hon har nån sån där adhd-status eller något. Hon är högaktiv om man säger så =) Hon far runt här som en galning på gården, sitter på bakbenen och spanar som en surikat. Hade varit roligt att fota henne när hon sitter så men det är inte det lättaste att fånga det då hon alltid ska kela när man är utomhus.

Annars har det varit en ganska lugn dag idag, har inte känt mig riktigt på topp men jag tog mig ändå en tur till Värnamo och handlade några nödvändigheter (blommor på blomsterlandet) Sen har vi lekt lite med hundarna i trädgården och städat lite här hemma eftersom vi får finbesök imorgon =) Ska bli jätte kul!

Nu ska jag kolla lite på Tv och sen lägga mig.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0