Finaste grabbar!



Ja nog är dom fina alltid mina killar, dom gör sig bra på bild och Sigge han är en riktig poserare. Kul att man har en samarbetsvillig vovve iallafall.

Dagen har mest tillbringats ute på gården och krattat gräs, inte jätte kul och det var lite väl varmt för sådant tråkigt men nu är det gjort =P Sen så skjutsade jag Rickard till jobbet och han handlade lite samtidigt, sen åkte jag hem och gick en promenad med hundarna. Katten Polly hängde på hela redan och var totalt slut när vi kom hem, även hundarna var totalt färdiga efter den lilla rundan. Så nu är både katter och hundar nöjda! Och matte med förstås.

Imorgon ska vi åka en långresa upp till Bollnäs och fira Rickards farbror som fyller 50 år, lite hastigt såhär. Så ikväll får jag väl packa lite antar jag. Det blir lite att packa trots att man bara ska vara borta en natt. Vi ska iallafall bo i en stuga i Söderhamn, så det kan nog bli trevligt.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0