Finbesök!



Idag fick jag besök av Rebecka och Hugo, Janette och hennes lilla valp Prince och dandietikarna Holly och Liah. Hundarna fick busa ute i våran trädgård och dem hade det roligt verkade det som. Prince fick träffa en stoor hund i form av unghunden Hugo som skötte sig ypperligt mot denna lilla lilla plutt, han var så försiktig och duktig mot honom. Hugo som annars är en galen (med betoning på galen) unghund som inte kan hålla känslorna innanför kroppen var så försiktig så =) Älskade Hugobus!

Efter buset i trädgården gick vi in och åt äppelpaj som jag bakade imorse av äpplen som finns i trädgården, man får passa på att baka sånt när man har sånna tillgångar så nära. Hundarna fortsatte busa och plockade fram ALLA leksaker som fanns i leksakspåsen =) Det var iallafall trevligt med lite besök här hemma. Imorgon efter att jag och Rebecka varit i skolan ska Janette visa oss hur ett riktigt spår går till, det ska bli spännande. Sen tänkte vi testa med ett personspår med Sigge, DET ska verkligen bli spännande och se om han har några spårinstinkter =P

Nu ligger iallafall hundarna utslagna här bredvid mig i soffan, så dem är även idag nöjda =)

Igår så blev jag livrädd då Polly blev stucken av en geting i tassen, men efter att jag googlat fram att det inte var direkt farligt för katter att bli stuckna av getingar i tassar så lugnade jag mig då Polly inte visade några andra tecken på att hon skulle bli dålig utav det. Hon haltade och tassen/armen var jätte svullen på stackaren, jag är ju så nojjig när det kommer till skador på mina djur men det gick ju iallafall bra =) Väl det!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0