Nyflyttad!



Ja här har det varit tomt på det senaste, men det har haft sin anledning då vi hållt på att flyttat till hus. Så nu bor vi i ett superfint hus på landet, hundarna stormtrivs då vi har nära till skog och åkrar. Så småningom så kommer jag att visa bilder innifrån också, men måste bara orka byta objektiv då på kameran.

Flytten gick supersmidigt då jag hade mamma och pappa här, även Jörgen var här och hjälpte till så vi var några stycken som kunde bära. Så vi flyttade på några timmar, och sen hjälpte även mamma mig att packa upp nästan alla köksprylar så det var tacksamt att ha dem här.

Idag har jag fotat huset lite utifrån som ni ser på bilderna ovan, sen har vi varit upp i skogen och plockat blåbär. Hundarna älskar blåbär och äter gärna om tillfället ges, Algot tyckte det var jobbigt med värmen och sen blev han biten av nått i tassen så då blev han lite putt. När vi kom hem tränade jag lite slapp lydnad med Sigge medans Rickard klippte lite gräs. Om en stund ska vi till Rickards föräldrar och kolla på film.

På återseende!

Kommentarer
Andrea
2012-08-09, klockan 19:50:02

Underbara bilder!! :)

Svar: Tack snälla du :)
linaalgotsigge.blogg.se

Anki Nilsson
2012-08-10, klockan 11:39:48

så fint o stort hus ni har fått tag på tror jag att hundarna trivs där..

Svar: Ja det är fint och stort, vi trivs superbra än så länge och hundarna också. Ha det så fint!
linaalgotsigge.blogg.se

Julia
2012-10-25, klockan 19:39:21

ÅÅÅÅH :O :O

Vilken fin villa!! det är ju jätte stort!

Svar: Ja det är fint =) Och ja det är rätt stort. MEN det ser större ut än vad det är. Det brukar dom flesta som kommer in i huset säga. Men det räcker gott och väl för oss :D
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0