Stenö/Söderhamn



I Lördags for vi då upp till Söderhamn/Stenö där vi hade hyrt stuga för en natt, det var verkligen ett jätte fint ställe så dit kan jag verkligen tänka mig åka igen. Var en trevlig camping! Vi firade Rickards farbror som fyller 50 år, så vi åt på en restaurang som låg på campingen och där hade dom jätte god mat. Efter det tog vi en kvällspromenad längst med stranden vid havet.

När vi anlände till campingen så såg jag en naken kvinna på stranden och jag sa det till Rickard som då propsade på att hon hade en hudfärgad trikå på sig =P Sen på kvällen fick vi erfara att det verkligen var ett nakenbad där på stranden då det stod med stoor text på stenar nere vid stranden (se bild ovan =P ) Dock verkade nakenbadarna ha gett sig för kvällen för vi såg inga (som tur var) På Söndagen så åt vi frukost på ett köpcentrum i Söderhamn och sen åkte vi neråt Dalarna för att hälsa på Rickards mormor, blev en snabbfika och sen åkte vi vidare. Vi var hemma runt 23 tiden på kvällen så det var bara för Rickard att ducha och göra sig iordning för sängen då han skulle upp och jobba imorse.

Hundarna har skött sig riktigt bra, Sigge har varit duktig och skött sig jätte bra på hela resan. Han skällde lite på Rickards farbror men det var inte SÅ farligt så det var en bra träningsresa även för honom. Algot är ju nästan alltid duktig så han behöver jag inte ens skriva något om =P

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0