Brr..



Ja nog är det kallt alltid, riktigt ruggväder. Tur man kan hålla sig inne i värmen =) Dock måste ju hundarna ut så idag så bjöd jag hem Janette och vi tog en runda med alla vovvarna (minus Chili då som är högdräktig) Blev en härlig runda med alla hundar. Sedan blev det lite luciafika hemma hos mig med lussebullar och pepparkakor. Alltid lika trevligt att ses!

Nu är mina två lurvar trötta, Sigge har busat en del med lille Prince och Algot har jagat brudarna för fullt. Så nu är dom väl trötta en stund, sen när dom vaknar tänkte jag nog gömma lite godis åt dem så dem får lite hjärngympa. Inte lätt att träna utomhus med dom i denna kyla, det är inget man direkt vill göra. Så det får bli lite inomhusaktivering istället.
 
Nu ska jag försöka få in Polly, hon blir alldeles förskräckt när det kommer andra hundar hit så hon har varit ute sen imorse i denna kyla, stackaren! Ropade på henne för en stund sedan men då såg jag inte skymten av henne så jag ska se om hon vill komma in i värmen nu. Min lilla Pollytoka som gillar våra hundar så mycket, men andra hundar är pest och pina tycker hon =P

Kommentarer
Farmor o farfar
2012-12-13, klockan 13:15:28

Hej!
Vad kul att se alla fina hundbilder, ja även katten får ju vara med ibland!
Ska bli kul att få träffa Er snart igen till julen.
Hälsningar

Svar: Hej på er,Vad roligt att ni kommenterar och gillar bilderna.
Ska bli roligt att ses till jul, var länge sen nu.
Luciahälsningar från Småland!
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0