En snöbomb med bilder



Ja här kommer en riktig bildbomb på busarna från dagens promenad, Rebecka kom ut hit till mig och så gick vi på skogsvägen här vid oss. Det blev en promenad med en jäkla massa snöbus och hundar som var irriterade på snön som fastnade under tassar och dylikt. Tror Fido var den som hade mest besvär då han sprätte som en tupp när han gick =P Stackarna! Men dom hade iallafall roligt och det är väl huvudsaken.

Sen blev det kaffe och kvarbliven tårta från gårdagen (jag och Rickard bjöd hem hans mamma, Rebecka och Jörgen på gröt och tårta till efterrätt. Lite halvjuligt sådär)

Helgen har inte bjudit på så mycket, vi har mest tagit det lugnt och sedan i Lördags kväll var vi hos Rebecka och Jörgen och kollade på "Så mycket bättre" så det var trevligt.

Imorgon SKA jag baka lussekatter har jag bestämt, har sagt det så länge nu men det har inte blivit något utav det ännu. Så imorgon ska jag verkligen försöka ta mig i kragen.

Nu ska jag göra kräftsoppa och sedan blir det en slapparkväll.

Kommentarer
Rebecka
2012-12-10, klockan 17:33:10

Hihi, Algot xD
Det blev en trevlig liten promenad :)

Svar: Ja Algot ser för rolig ut :P
linaalgotsigge.blogg.se

Janette
2012-12-11, klockan 20:45:30

Hej!
Många fina bilder att kolla på i de senaste inläggen! De ser ut att ha det kul i snön. Det har mina doggar också, alla utom en viss liten tjockis!
Nåå Lina, blev det några lussekatter???
Kram på dig från mig!

Svar: Tack så mycket!Nej klart, det är väl inte lätt för Chili i denna snö. "Lilla" gumman!
Jajjamen, lussekatter blev det!

Kram
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0