Ett litet julkort!



Här kommer årets julkort på hundarna, blir så full i skratt när jag ser det! Dom är så samarbetsvilliga mina gossar och Sigge han brydde sig inte ett dugg om att han hade en löjlig tomteluva på huvudet utan väntade snällt på att jag skulle fota färdigt.
 
Skrev ju tidigare ett inlägg om att klapparna var färdigköpta men tji fick jag! Kom på att jag hade en klapp till att köpa så sagt och gjort så åkte vi in till Värnamo idag och köpte det sista. Så nu ÄR jag färdig (tror jag) =)

Ska säga att idag har varken jag eller hundarna gjort något vettigt alls, så nu tänkte jag att dom skulle få sin gummiekorre stoppat med lite godis i som dom får greja med en stund. Sen ska jag få upp julstämningen lite med risgrynsgröt och skinksmörgås (julskinka!!!) och kolla på en av mina favoritfilmer "Love actually" som går på TV ikväll.

Hare!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0