Glad lucia till er alla!



Jag och hundarna (och katterna) vill önska alla som läser en riktigt glad lucia! Speciellt till min kära farmor och farfar som jag vet läser detta. Vi ses snart!

Sigge och Algot fick vara tärnor idag framför julgranen, Algot var inte jätte samarbetsvillig så han fick jag bara ett bra kort på tillsammans med Sigge. Sigge däremot sitter ju still så länge som jag vill och kräver =P Sen blir han överlycklig när han får massa beröm och godis av mig, så han är väl så smart att han förstår att det lönar sig att vara stilla tills hans knasiga matte har fotot klart honom. Min goa fina Siggebus =)

Ta hand om varandra!

Kommentarer
Sara
2012-12-13, klockan 13:47:50

Sööta:)

Svar: Ja visst är dem :) Mina godbitar!
linaalgotsigge.blogg.se

Farfar o farmor
2012-12-14, klockan 10:34:46

Hej och glad Lucia i efterskott!!!!
Du har allt pli på Algot och Sigge.


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0