Klappar klara!


Eller ja klapparna är nästan klara, har några småsaker som ska fixas. Får försöka fixa det imorgon eller på Torsdag så att jag verkligen blir helt klar.

Idag åkte iallafall jag och Rickard in till Jönköping och köpte lite julklappar, köpte några julklappar till djuren också. En leksak till hundarna blev det plus lite godis som jag ska slå in då dom älskar att riva upp paket.
Nu på eftermiddagen tog jag mig en tur upp i skogen med hundarna, gick upp på en väg som en traktor kört upp mitt inne i skogen och där gick jag i en timme innan vi slutligen bestämde oss för att vända om igen.

Nähä nu ska jag äta lite mannagrynsgröt och sen ska jag gömma godis till hundarna.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0