Tredje advent!



Ja det är redan tredje advent och jag kan verkligen inte förstå det! Om en vecka är vi i Lindesberg (ÄNTLIGEN!!) och så firar vi jul och lite födelsedag (vem det är som fyller kan ni gissa =P)
Ska bli skönt att komma iväg lite och få umgås lite med min familj, var så länge sen jag var hos dom nu.
 
Idag är det mildväder och snön har smält bort lite på vissa ställe, Polly är lycklig över att kylan är väck så hon är ute en hel del. Jag hade gärna sluppit mildvädret och även hundarna då dom blir alldeles fulla i snöbollar på ben och mage. Men men vädret går ju inte att styra.

Helgen har varit riktigt slapp! Har mest kollat på skidsport på TV och tagit det lugnt =) Idag har vi gått en promenad med hundarna och sedan blev det godissök inomhus. PLUS att Sigge leker flugjägare hela tiden, vi har fått kopiöst mycket flugor inomhus sen igår när mildgraderna kom. Det är äckligt och inte alls trevligt, men Sigge tycker det är jätte roligt att jaga dem och sedan äter han upp dem om han får chansen.

Nu kommer en ny vecka och då ska jag försöka städa lite och aktivera hundarna en del, det kan dem behöva =) Lite trickträning kanske! Men men, nu ska jag äta lite. Rickard är duktig och lagar mat idag.

Kommentarer
Sara
2012-12-17, klockan 10:20:58

Härlig bild på Polly! Hoppas nog att det är hennes klapp :)

Svar: Ja Polly är en härlig krabat =) Synd bara att paketet inte är till henne. Men jag får nog fixa något till henne.
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0