Vacker vinterdag!



Idag har det varit en underbar vinterdag, solen har skinit för fullt och det har varit klarblå himmel, perfekt uteväder om det inte vore för denna kyla. Det är väldigt kallt här för att vara i södra Sverige (nu ligger temperaturen på ca -17 grader, brr) Det är lite kallt för hundarna att vara ute för länge, men dom var ute och sprang en stund här utanför så jag kan fota dom lite. Sen tog jag en liten tur till skolan för en italienskalektion och sedan åkte jag hem igen och hämtade upp Rickard och vi handlade lite. När vi kom hem tog vi ut hundarna i kylan och nu ligger dom här bredvid mig och är trötta.

Kvällen ska vi spendera i soffan, ska inte göra allt för mycket ikväll har jag tänkt. Polly är rastlös och vill ut, men såfort vi öppnar dörren så springer hon in igen. Det är så kallt så att stackarn för köldskador när vi var ute idag på förmiddagen som man kan se på bilden här ovan så lyfter hon på tassen lite missnöjt =)
 
Nu ska jag hitta på nått annat!

Kommentarer
Rebecka
2012-12-07, klockan 19:23:12

Vilka superhärliga bilder :) Bilden på huset ser verkligen... idyllisk ut! Vackert vackert

Svar: Tack snälla du, ja huset ser verkligen idylliskt det ska jag säga :) Det ÄR också idylliskt.
linaalgotsigge.blogg.se

Sara
2012-12-07, klockan 21:50:14

Gryma bilder Lina! :D

Svar: Tack snälla :D
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0