Bråkstakar!

Idag blev det lite bus mellan Sigge och Hugo, bästisarna i alla lägen =) Det var en härlig solig dag.

Har förresten glömt att berätta att JAG VANN den där hundtrimmern som jag bloggade om för ett tag sedan, det var www.hundteknik.se som hade en utlottning av en trimmer av märket Moser. Det blev chockerande nog JAG som vann, är så förvånad men superglad. Den var värd 2349:- , så det är en bra trimmer!

Igår började jag känna av halsont IGEN, så typiskt. Just nu behöver jag verkligen INTE bli sjuk. Imorgon MÅSTE jag bara jobba, finns ingen återvändo plus att jag har två lektioner imorgon i skolan som jag måste gå på. Får knapra ipren och halstabletter och hålla tummarna för att jag blir frisk till helgen då jag ska jobba igen.

Lägger upp lite busbilder på grabbarnagrus:

Sigge ser ut som en varulv eller något.


Haha, ser ut som att Sigge försöker göra en nacksving på Hugo =P


Busbusbus bara bus!


Hugos typiska lekstil, hoppa upp i luften och sen attackera.


Man måste ju vila lite emellanåt.


Hugo blir spöad av en liten hund =D


Galningar!

Kommentarer
Farmor o farfar
2012-02-07, klockan 18:45:03

Hej!

GRATTIS till Din fina vinst. Nu får väl hundarna ingen päls kvar!

Vi ses väl snart.

Rebecka
2012-02-07, klockan 23:06:36

Grattis till vinsten :)



Haha, på näst sista bilden ser han ut som en älg igen... fulhugo! Roligt har dem :) Fast på dina bilder ser det ut som om det var en kall och mulen vinterdag... lustigt!

Janette
2012-02-11, klockan 09:18:05

Hej!

Ja visst ser det ut som om de har superkul de där två! Busisarna.

Tur med trimmern, hoppas att den är bra!

Kram


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0