Helgen är förbi..

Ja då var det återigen Måndag och en ny vecka väntar. Helgen har bestått av jobb och inte så mycket mer. Det är Rickard som stått för hundhållningen i helgen i form av långpromenader och dylikt. Tyvärr inte så mycket övrig aktivering, men ska träna lite idag med dom tänkte jag.

Idag ska jag nog bada Algot och sen blir det kloklippning på alla djur var det tänkt.

Har inte så mycket mer att skriva just nu, så jag tror jag återkommer senare eller imorgon.


Sötaste lilla skrutten! Igår fick han ha toffs men den gnuggade han bort på mattan, det kliade tyckte Algot =)

Kommentarer
Janette
2012-02-13, klockan 17:59:12

Hej!

Vad du var duktig då! Fin bild på Algot.

Jag har nästan bara suttit vid datorn hela dagen.

Men nu ska det nog vara klart-

Hoppas på berättelser att lägga in på dandiebloggen nu!

Och att någon liten människa sätter ett tassavtryck i vår gästbok.

Kram från mig och hundgänget.


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0