Helgen är här..

Ja nu är helgen här som sagt, imorgon ska vi åka till Halmstad med Rickards föräldrar. Sen blir det jobb Lördag och Söndag natt. Så jag vet ungefär vad jag ska göra =)

Igår så blev det ännu en skogspromenad med pulsning i snön. Denna gång så gick vi verkligen i skogen, och inte på någon väg i skogen. Hundarna blev helt slut efter det och matte likaså. Innan jag åkte iväg så hade jag lagt fram Algots overall som han skulle ha på sig, men glömsk som man är så låg den inte i bilen när jag väl skulle ha den. Stackarn hade snöbollar stora som pingisbollar på magen, han kunde knappt gå så han fick skutta fram som en liten kanin =P Så det var bara att duscha av stackaren när vi kom hem. Har läst om ett spray som man kan använda på långhåriga hundar som har problem med detta. Ska köpa detta tänkte jag och testa om det fungerar! Måste bara hitta det någonstans först.

Nu ska vi snart åka och handla lite, sen blir det väl en runda med hundarna kanske.


En trött liten kines!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0