Snömonster!

Igår och inatt har det snöat rätt så mycket och det är inte lätt att ta sig ut i skogen, man får verkligen pulsa sig ut i skogen. Trodde knappt jag skulle ta mig fram med bilen på vissa ställen. Hundarna fick rusa lite i snön så nu är dom trötta igen. Dom såg ut som snömonster båda två, trots att Algot hade overall. Det blir ju inte lika illa när han har overall som tur är, men dom delarna på hans lilla kropp som fortfarande inte är täckta av overallen blir det ju snöklumpar på.

Idag var vi till Rickards mamma och fikade lite, sen kom Rebecka med Fido och Hugo så då blev det livat. Även Fido såg ut som ett snömonster då dom hade gått i skogen. Han är ju också långhårig som Algot så det fastnar i pälsen på han också. Hugo blev lycklig av att se sin bästa kompis Sigge, men Sigge är inte så sugen på att leka när vi är hos Rickards föräldrar. Han vill mycket hellre skåda fåglar och katter, det är det full fokus på om man säger så.

Nu ska jag hänga lite tvätt och fixa med lite annat här hemma, OM jag orkar =P


Algot blir förbannad på påflugna Sigge (bilder från igår)


Sen får man äta lite snö mellan busvarven.


Det är även viktigt att posera tycker Sigge


Kommentarer
sara
2012-02-15, klockan 19:49:56

Lika fina och go som vanligt :) Ja vi får planera in ngt de borde ju gå att fixa!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0