Stockar och stenar..

Idag så tog jag mig ut i skogen och Sigge fick göra lite balansträning på stockar och stenar, det blev även lite godisgömma i träd och i snön. Hem hade jag med mig två michelingubbar som då alltså var täckta i snö efter allt bus. Det är ju så det ska vara när man kommer hem från skogen =)

Det var skönt att komma ut i skogen och gå alldeles ensam med hundarna, när man har jobbat natten så är man lite dåsig i huvudet. Då är det skönt att bara komma ut och inte behöva tänka på något, inte behöva prata med någon mer än med hundarna emellanåt.

Tänkte ju att jag skulle ha badat Algot igår, men det blev inget med det då jag blev inringd från jobbet och då kände jag inte för att lägga ner några timmar på det. Så jag får ta och göra det imorgon eller på Torsdag. Jag borstade igenom honom ordentligt i alla fall.

Ikväll ska vi bara slappa och inte göra något alls tror jag.




Kommentarer
sara
2012-02-14, klockan 21:21:00

Ja balans träning är alltid bra :) Han är lika söt som vanligt Sigge! Ser mysigt ut med all snö ni har


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0