Fotbackning!

Ja det nya tricket som jag lär Sigge är att backa fot, det ska vara som när han går i fotposition i lydnadsmomenten fast vi backar bakåt. Han verkar tycka att det är jätte roligt att backa av någon anledning för han nyser och ser allmänt glad ut. Så det ska vi finslipa lite på idag tänkte jag. Nu kan han även snurra ut handtecken, så nu behöver jag bara säga ordet "snurra" så snurrar han =) Duktig pojke! Funderar på vad jag ska lära honom härnäst men kommer inte på något roligt trick. Men det är väl bara att googla antar jag.

Ett mål är ju få honom att dansa, men det är tveksamt om han klarar det, dock så klarade han ju att lära sig rulla runt så omöjligt är edt inte =)

Nu ska jag återgå till min pluggning (såg till min fasa att jag hade fel papper, så dom nya uppdaterade skrivuppgifterna så är det mer frågor än vad jag hade på mina papper som jag fick för en tid sidan, så det är bara att komplettera med dom frågorna) Sen har jag skrivit en beskrivning om mig själv på italienska, dock ingen avancerad sådan kan jag lova =P

Först ska jag hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen innan jag fortsätter med pluggandet.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0