Länge sen nu..

Kände att jag var tvungen att uppdatera lite nu, men jag ska förklara varför jag inte uppdaterat så mycket på sistonde. Vårat bredband är verkligen dåligt just nu i slutet av månaden, man har en viss mängd att surfa för och tydligen har jag uppnått den mängden och därför går det långsammare med allt. Ska se om jag kan få in lite bilder här.

I helgen har det inte hänt direkt mycket, egentligen ingenting som är värt att skriva om. Det har mest blivit hundpromenader i skogen och vid dammarna. Inte mycket mer än så =) Ännu en riktig slapparhelg.

Idag har jag städat lite och försökt grejja lite, Rickard fick uppdraget att ta ner julkartongen ner i förrådet då den stod i datarummet och skräpade. Så nu är det putsväck tills i december.
Nu ska jag baka lite bröd och sen ska jag fixa lite med Algots päls. Kamma och borsta lite! Plus hänga tvätt. Rickard är på hockey i Borås, så jag får en tråkig kväll.



Algot spanar ut över kalhygget.


Högt uppe!


Sötaste sötnos


Bästa kompisarna


Gamle Fido-lurken


Jaga jaga leka leka


Kommentarer
sara
2012-01-29, klockan 17:18:46

Vilka fina bilder :) Gillar verkligen den på Sigge när han tittar upp vilken blick:) Och den på Fido var jättefin den med :) De var nog de bilderna jag gillade bäst!

Rebecka
2012-01-29, klockan 20:51:45

Åh vilka underbara bilder! Duktiga pojkar som kan balansera på den där lilla stocken.


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0