Långprommis..

Idag träffade jag Tina och Arion, vi har inte setts på länge. Så vi tog en promenad med hundarna, och pratade en massa om allt möjligt. Var kul att träffa dom igen. Våra hundar kommer så bra överens. Vi gick nästan 8 km idag mätte jag från på eniro, så nu ligger hundarna och är trötta.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och inte göra något, vi ska äta någon god mat. (något kött med champinjoner/morötter/lök i ugn plus vitlökssås)

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt mer än att jag har någon fruktansvärd träningsvärk i kroppen. (har styrketränat 20-30 minuter varje dag denna veckan, känns verkligen som att jag behöver bli starkare i kroppen och det kanske jag blir nu om jag fortsätter med detta)

Nej nu ska jag avsluta då Rickard snart kommer hem från jobbet, då ska vi iväg och handla lite mat inför helgen.

Bjuder på två bilder från promenaden idag:





Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0