Massor med bilder!

Idag blev det en härlig promenad i snön med Rebecka och Hugo, solen lyste så att snön blev alldeles glittrande. Det var en fin dag =) Mycket bus i snön blev det så nu är hundarna trötta, dom blir nog lite extra trötta när dom får busa i snön. Hundarna hade lite problem med snöklumpar mellan trampdynorna så vi fick plocka snöklumpar lite allt eftersom =P

När jag gick hem så halkade jag på en isfläck och hamnade på knät och slog i det, så nu är jag jätte öm. Får hoppas att det ger med sig under dagen. Nu är det andra gången jag ramlar denna vinter, jag trillade omkull i helgen när vi var ute och gick. Också där på en isfläck! haha

Nu ska jag snart göra lite lunch (bestående av 2 ägg och lite yoghurt, som vanligt) Sen ska jag fortsätta plugga, tråkigt nog!

Lägger upp några/många bilder från idag:





















Kommentarer
Rebecka
2012-01-24, klockan 14:39:28

Härliga bilder! Gillar den sista på Hugo :P haha!



Aj då, du får köpa bråddar (stavning??)! Hoppas det blir bättre med knät i alla fall.

Sara
2012-01-24, klockan 20:42:14

Vilka härliga bilder! Snyggt fotat:) Oj vad Sigge ser liten ut brevid Hugo hehe :)

Melissa
2012-01-28, klockan 22:14:05

Hej, av bilderna att döma så verkar hundarna ha det jättekul i snön! Hoppas knät blir snart bra. :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0