Snöigt värre..

Ja nog är det snöigt, var ute på en promenad med hundarna på åkrarna/fälten så dom kunde springa lösa. Det blev en del pulsande i snön för både mig och hundarna. Så nu är dom helt slut båda två.

Tänkte jag skulle få några fina soliga snöbilder på hundarna då solen lös så fint innan jag gick ut, men såfort jag kom ut var den borta. Och nu lyser den så fint igen =) Var nog meningen att jag skulle få mörka bilder idag.

Nu ska jag plugga lite och vänta på att Rickard kommer hem, då blir det att handla lite och åka till apoteket och köpa ögondroppar till Algot. Fast han ser bättre ut idag och verkar inte vara irriterad i ögat alls. Så veterinären avvaktar vi med.










Kommentarer
Sara
2012-01-24, klockan 11:20:57

Dom är så fina dina killar även om bilderna är mörka<3


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0