Badpojkar del 1



Idag har jag och Rebecka tagit en tur till våran fina badsjö så hundarna fick svalka av sig lite, dom hade jätte roligt och sprang omkring och busade och simmade efter pinnar =) Fick några bilder på dem som jag tror visar hur kul dom har! Den som inte badade var ju såklart Algot, han sprang mest runt och småpinkade lite överallt.

Jag vet att det varit lite halvdött här på bloggen de senaste dagarna, men jag har jobbat och det har inte hänt så mycket som har varit värt att skriva om. Men idag så fick det bli en uppdatering.

Kvällen kommer inte bjuda på så värst mycket, jag har precis gett hundarna mat så nu är dom nöjda och belåtna. Sigge satt och illglodde på mig innan han fick mat, precis som att det skulle hjälpa honom att få mat snabbare. Matgalen som han är! Nu måste jag gå och göra rent till kaninen, det stinker kanin här känner och det är ingen trevlig doft.

Ha det!

Kommentarer
Rebecka
2012-07-04, klockan 18:57:32

Hahaha, Fido ser inte klok ut xD Få se om jag orkar klippa färdigt honom imorgon.

Superhärliga bilder blev det i alla fall, de är ju för söta de där badpojkarna :)

Och ja, givetvis kan du få bilderna :) så kul att du tyckte om dem!

Svar: haha Fido ser lite rolig ut ja =D men det blir ju bra sen när det blir färdigt. Är nog bra för honom att inte hålla på för länge nu när han är så gammal =)
Ja det är ju inte jätte svårt att fota dom här sötnosarna vi har =P hehe
linaalgotsigge.blogg.se

Sara
2012-07-04, klockan 20:31:15

Älskar sista bilden så fin och charmig vilken vänskap<3

Svar: Ja dom är verkligen vänner dom två, även om Sigge ibland kan bli lite trött på den yviga unghunden Hugo så vet jag att han älskar honom =)
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0