Hundbilder



Här kommer en drös med hundbilder som jag tog igår när alla andra var slöa och satt i hammocken och på altanen, då passade jag på att fota dem små och stora typerna. Blev mest bilder på Sigge då han var den som var mest med på mina noter. På ett av korten står han uppe på hundkojan i hundgården, alla hundarna blev väldigt nyfikna när jag öppnade dörren till hundgården och Fido hittade en äcklig gammal hundleksak som var lite halvmöglig., men den gick bra att leka med den också. Sigge låg mest och lekte med Fidos gris som knorrar så fint (eller inte nu längre då Hugo har bitet bort pipen inuti den som han alltid gör på alla pipleksaker)

Idag var det tänkt att vi skulle spela minigolf, men vi får se om det går eftersom det regnar till och från hela tiden. Sen var det tänkt att vi skulle grilla lite på eftermiddagen, det återstår att se om det går.

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0