Ledig dag!


En bild på Sigge som jag tog för en liten stund sedan vid dammarna. Visst har han snyggt halsband? =)

Ja idag har jag haft ledig dag, min enda helt lediga dag denna vecka. För sen jobbar jag heela långa helgen, men det går an. Idag har vi iallafall hunnit handla lite, och varit uppe hos Rickards mamma och fikat lite. Sen var jag ute med hundarna i skogen en sväng, så dom fick springa av sig lite. Och för en stund sedan åkte jag och hundarna bort till dammarna då jag tänkte fota lite fåglar, men det var ingen fågel som ville ställa upp på bild idag utan dom flög all världens väg såfort vi kom nära. Aja, bättre lycka nästa gång kanske =)

Nu ska vi bara slappa resten av kvällen!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0