Blomstergrabben!















Igår så hittade jag en fin blomsteräng i skogen, så då passade jag på att fota Sigge lite där idag. Han poserade så fint tycker jag =) På en utav bilderna ser han ut som en surikat eller vad dom där nyfikna djuren heter, han ser så rolig ut på den bilden så jag var tvungen att lägga upp den =) Ni kankse kan lista ut vilken bild jag menar.

Idag har vi varit och hälsat på Rickards föräldrar en sväng och fikat lite, sen satt jag och Rickards mamma och kollade på när Rickard och hans pappa skulle sätta upp deras nya tält i trädgården. Dom höll på bra länge men tillslut fick dom ändå upp det. Sigge tyckte det var jätte roligt att springa lös på deras gräsmatta och rulla sig på olika maskar som låg lite här och var. Sen gjorde han och Algot något busryck och sprang runt runt. Algot rymde även över till grannen och gick omkring innan jag upptäckte honom. Grejen är att han aldrig är långt borta men han liksom smyger iväg bakom buskar och in på andra trädgårdar när vi är där, han får väl upp nån doft och måste gå och kolla. Han är nog inte medveten vad han gör själv för han går i sin egna lilla värd =)

Nu ska vi snart äta lite käk och ta det lugnt bara, hundarna är trötta och ligger här på varsin sida om mig i soffan. Mina älsklingar =)

Kommentarer
Rebecka
2012-06-16, klockan 18:18:54

Han är så tjusig så :) haha gissar att du menar tredje bilden, gillar det snygga leendet också! Jättefina bilder.



oj vi måste också testa sätta upp vårat, så det inte fattas någon del eller nått!

Andrea
2012-06-17, klockan 13:56:08

Han är verkligen ett litet charmtroll ;) Fina bilder!

Janette
2012-06-17, klockan 15:52:57

Hej!

Snygga bilder på en riktig snygging!

Han gör sig bra på blomsterängen.

Kram


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0