Fler foton!



Här kommer lite flera foton på midsommarpojkarna, tyckte dom blev rätt söta bland dom där fina blå/lila blommorna. Som sagt så blir det flest foton på Sigge då han är den som kan stå stilla längst, Algot har inte tid att stå stilla. Men Sigge han står still tills jag säger åt honom. Sen är han roligare att fota på något vis då Algot inte bryr sig ett skvatt när jag försöker få honom till olika ansiktsuttryck =P

Just nu håller vi på att städa lite här hemma, det var välbehövligt kan jag säga! Ingen utav oss har orkat lägga ner nån energi på hemmet denna vecka då vi jobbat mycket och haft fullt upp. Sen håller jag även på att koka en konservburk, låter lite konstigt jag vet. Men jag ska göra en tårta med kola på, och då ska man koka kondenserad mjölk i typ 3 timmar. Så vi får se om det blir gott!

Idag har jag hämtat ut mitt nya objektiv som jag köpt, har testat det lite här hemma inomhus och jag tror att jag ser lite skillnad. Tycker det blir fin skärpa och fina färger, men ska ut och testa det utomhus sen om vädret tillåter. Kanske kommer smakprov ikväll eller imorgon, får se vad som hinns med.

Nu ska jag återgå till det tråkiga städandet.

Kommentarer
Rebecka
2012-06-23, klockan 20:11:57

Finaste pojkarna. Vad fint Sigge står på näst sista bilden, en riktig poser :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0