Foton med nya objektivet!



Ja här får ni en liten bildbomb med några bilder som jag fotade för en stund sedan på promenaden med vovvarna i skogen. Gillar verkligen det nya objektivet, tycker att det blir bra fokus och finare klarare färger. Kanske jag som inbillar mig, men för det priset så bör väl bilderna bli bättre åtminstonde ;)

Blir lite samma portträtt bilder nu i början, tycker det är svårt att fota actionbilder så att dom blir fina. Men får försöka lära mig det också. Kanske med hjälp av Rebecka (hint till henne om att hon ska ta in mig för fotokurs)

Idag har vi haft Rickards mamma på besök, det blev en trerätters middag så nu är vi dödsmätta typ. Till förrätt blev det tunnbröd med gustafsröra (gustafskorv som är den godaste korven som finns) sen blev det tacos som kanske var lite halvtråkigt men var så sugen på det och till efterrätt blev det en kolatårta som var SUPERGOD!

Nu ska vi slappa resten av kvällen, Sigge ska nog göra det såfort han fått tag på flugen som flyger runt här, han försöker fånga den hela tiden utan resultat tyvärr!

Ha det!

Kommentarer
Sara
2012-06-23, klockan 21:29:04

Underbara bilder du är grym! :D

Rebecka
2012-06-24, klockan 09:17:55

Åh vilka fina bilder! Färgerna ser aboslut bättre och klarare ut. Gillade verkligen andra bilden på Sigge, där det suddiga blir som en ram runt :) Superfint!

Haha, att fota bra actionbilder handlar bara om tur ;)

Janette Andersson
2012-06-25, klockan 11:50:29

Hejsan!
Vilka fina bilder, tydligen ett bra objektiv!
Men sedan har du ju fina motiv att plåta också.
Kram


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0