Glad midsommar!




Vill önska er alla en riktigt glad och trevlig midsommar!

Själv har jag sovit halva dagen då jag jobbade min tredje och sista natt för denna vecka, sen var det bara upp och duscha och klä på sig för att sen åka upp och äta lite gott grillat hos Rickards föräldrar. Sen blev det tårta, så oss har det inte gått någon nöd på idag. Hundarna fick stanna hemma och vila då Rickard hade varit ute med dom i skogen innan.

Efter grillningen så hämtade vi upp hundarna och åkte till dammarna för lite fotografering och rastning av hundarna, här ovan ser ni resultatet. Hundarna fick agera midsommarmodeller =) Tycker dom är rätt söta, Sigge ser dock lite besvärad ut. Men stilla satt han iallafall den knasbollen. Har lite fler foton som jag lägger upp imorgon, var tvungen att fota lite där vid dammarna då det var så fint med alla blommor som växer där nu.

Nu ska vi bara slappa idag, ska inte göra något alls känns det som då både jag och Rickard är trötta. Imorgon ska vi bjuda Rickards mamma på mat tänkte vi, jag ska göra en tårta jag aldrig gjort tidigare. Känns ju lite väl att jag och Rickard ska sitta och äta tårta bara =)

Hoppas ni alla har haft en trevlig midsommarafton och att ni som vi har sluppit regnet än så länge, så det har varit skapligt lyckat iallafall måste jag säga. För dom sa ju att det skulle regna, men icke =) Skönt att dom kan ha fel ibland (ofta) angående vädret!

Kommentarer
Rebecka
2012-06-22, klockan 19:58:32

Åhh midsommargrabbarna ♥ Så fina bilder. Är det med nya objektivet?

Lina
2012-06-22, klockan 20:17:46

Tack så mycket snälla du :) nej det är inte nya objektivet, måste försöka hämta ut det imorgon ;) hoppas få se på några midsommarbilder på dina lurkar :)

Rune och Inger Källberg
2012-06-23, klockan 10:28:51

Hej på Er och fortsatt glad midsommar.
Stiliga hundar finns det i Småland. Hur kunde Du få Sigge att sitta still så länge? Mutad?
Midsommarhälsningar
Farmor o Farfar

Svar: Sigge kan sitta still längre än Algot, han är mer lättmutad än Algot. Det kan man inte tro kanske! Hoppas ni hade en bra midsommarafton. Saknar er!
linaalgotsigge.blogg.se

Janette Andersson
2012-06-23, klockan 10:59:00

Hello!
tjusiga bilder som vanligt! Hur ska detta sluta med nytt objektiv och allting. Den som lever får se.
Kram

Svar: Tack snälla du! Ja vi får väl se om det blir fina bilder med det nya objektivet. Har hämtat det och testat det lite, får se om det blir smakprov imorgon på några bilder.Kram och ha en fortsatt trevlig helg!
linaalgotsigge.blogg.se


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0