Helg!!


Sigge och Hugo ligger och blir fotograferade =)

Jahopp då var två jobbnätter avklarade och helgen är äntligen här! Igår efter jag hade sovit så träffade jag Janette och några av hennes hundar för en promenad, det var trevligt att ses lite och tjattra lite medans hundarna for runt kors och tvärs.

I helgen ska vi väl inte göra något speciellt egentligen, ska väl försöka att packa lite mer och grejja så att man gör någon nytta. Sen ska jag eventuellt gå på hundutställning imorgon på hundklubben här, kunde ju vara trevligt att gå och kika på. Sen ska jag försöka träna lite lydnad med Sigge också, behöver nöta lite på olika moment.

Om en stund ska jag hämta Rickard på jobbet sen så ska vi väl handla lite, sen får det bli en lugn kväll och så ska vi väl kolla lite på fotboll kanske =P

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0